domingo, 24 de julio de 2016

Hem arribat al Camp Base !

Aquest matí, a les 6.00 em agafat l’helicòpter que ens ha portat durant 45 minuts d’un al.lucinant vol fins al Camp Base.
Em dedicat el dia a instal.lar-nos a les tendes, a ordenar el material, i a entendre la logistica del Camp.

A la tarda em sortit a caminar una estona per l’entorn del Base, amb la idea de preparar l’activitat d’aclimatació que farem demà.
Estem tots be, i el temps de moment es perfecte. Be, nomès em tingut un “petit” incident. Les botes d’en Josep, han decidit no continuar l’expedició. Estàn literalment desfetes, per que no han suportat les tonelades de pes que els hi han caigut al damunt durant la càrrega de l’helicòpter. 



Però som positius, i ja em buscat solucions. En Josep s’ha posat en modo Mc Gyver, i ha fet un “apaño” provisional.  L’aventura continua ....

Una abraçada a tots!...

4 comentarios:

  1. Una abraçada , estem amb vosaltres .

    ResponderEliminar
  2. Veeeeengaaaa!!! Que ja el teniu a la vista!!!!

    ResponderEliminar
  3. Aquest Mc Gyver en té moltiiiiiiiisima experiència de manera que segur trobarà la millor de les solucions. Ànims campions!!!

    ResponderEliminar